Juhlinbäckens Asta

Vi åker skidor

Publicerad 2013-01-18 08:53:48 i Blandat,

Operation skidåkning har officiellt dragit igång. Vi siktar på i alla fall 3ggr/vecka och än så länge klarar vi oss. Delah behöver bättra på sin teknik för i egenskap av personen som åker bakom henne kan jag berätta att man inte får vara rädd om livet. Det är full fart och helt plötsligt viker hon av åt något håll, slänger sig ner och rullar sig och sen försöker hon busa med Zelda som springer lite överallt. Som sagt, vi övar på det där med diciplin. Här i början av veckan fick jag med mig Johan ut på en tur och jag tror nog att det börjar smitta av sig för nu har han övergivit skogsskidorna och skatear han med Mira för fullt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela