Juhlinbäckens Asta

Och en bro är färdigbyggd

Publicerad 2012-07-16 12:30:02 i Blandat, Jakt,

Kastar in ett inlägg och visar hur det blev när bygget är klart. Steg upp med Elsa klockan 6 och drog iväg med släp, hjuling och virke vid 7-tiden. Ett par timmar senare var allt klart. En kaffekopp och en banan var välförtjänt efter bygget och jag känner mig gode nöjd för dagen. Nu väntar jobb i eftermiddag. Ha en bra dag!
 
Broar på jaktmarken kan man aldrig få för många av. Bäcken syns inte på bild, men jag vet att den finns där mitt under :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela