Juhlinbäckens Asta

En effektiv dag

Publicerad 2012-04-03 18:34:35 i Blandat,

Effektiva dagar är rätt sällsynta i detta hushåll men ibland är det som om det slår om och allt som aldrig annars görs blir helt plötsligt gjorda. Som idag då, jag har tvättat, diskar, städat, gjort långkok och bakat 2 sorters bullar inför påsk. Jag har tom ställt mig och gravat lax. Jag ger mig själv en klapp på axeln i hopp om att jag ska få mersmak och göra sånt här lite oftare. Men med all sannolikhet tar det en månad eller två tills det händer igen. Nåja, Johan blev i alla fall inspirerad och städar bilen as we speak. Det är en duktig karl jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela