Juhlinbäckens Asta

Det växer så det knakar

Publicerad 2012-04-26 19:47:14 i Blandat,

Jag försöker varje vår skaffa mig lite grönare fingrar. Jag brukar endast lyckas med det i form av gröna naglar men denna vår har jag gett mig rackarn på att jag ska ha en FIN trädgård, eller något i den stilen i alla fall.


Vissa frön verkar växa bättre än andra...



Annars så går livet sin sakta mak här hemma. Delah har varit dämpad ett par dagar och har antagligen inte mått 100. Nu är hon däremot på topp igen lagom till sin födelsedag. Lillskruttan fyller nämligen 4 år idag.



Det är konstigt när något klaffar så bra som det ändå gjort med Delah, man får för sig att hon alltid har varit med oss, att hon är uråldrig. Det kanske är tur att hon tar ned oss på jorden emellanåt så vi inte får för oss att hon är lika odödlig som hon själv ibland verkar tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela