Juhlinbäckens Asta

Jag gör det lättare för er

Publicerad 2011-03-30 07:09:00 i Blandat,

Jag gissar på att de flesta av er är mer intresserad av vad som händer med "valparna" än med oss. För att göra det lite enklare för er har varje "valp" fått en egen kategori där ni kan se alla inlägg som skrivits om respektive hund sedan de flyttat härifrån. Det kan hända att jag missat något inlägg men då är det bara att hojta till. Jag tycker personligen det är riktigt kul när man kan följa varje "valps" utveckling utan att måsta klicka runt en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela