Juhlinbäckens Asta

Värsta helgen på länge

Publicerad 2011-01-09 11:13:19 i Blandat,

Det skulle bli en vettig helg för oss med jakt och studier. Istället åkte vi på magsjuka och har varit totalt utslagna i sängläge. Konstigt nog var det faktiskt värst för Johan, han som aldrig brukar bli sjuk. Jag tycker däremot väldigt synd om våra hundar då det var en pärs att bara ta sig från sängen till badrummet. Det är en välda tur att de mer eller mindre kan göra ifrån sig på kommando så det behövdes inga superlånga promenader. Idag är det skitväder och ingen av oss har direkt någon ork i kroppen. Till veckan blir det dock ändring för då ska jag ta med mig Delah och inviga mina nya skidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela