Juhlinbäckens Asta

Röra på arslet

Publicerad 2011-01-12 05:41:00 i Blandat,

Johan hävdar "Hunden är tjock"

Jag har extremt svårt för tjocka hundar och jag vägrar att ha en själv. Jag tycker synd om dem för jag vet ju vart själva problemet sitter. Därför blir det för mig en personlig förolämpning när någon kallar min hund för tjock, även om det är Johan som gör det.
Jag erkänner, hon är lite kramgo men jag tycker att det är så svårt att hitta en balans för Delah. Jag har lite svårt att säga när hon är som bäst för rätt vad det är tappar hon all bröstvolym när vikten minskar. Därför ska vi testa något nytt. Vi ska börja med drag fast lite mer på vårt sätt. Jag är inte alls ute efter den där slanka formen utan tanken är att vi ska göra en lite lättare form av WP i hopp om att utvecka bröstpartiet lite mer.

Vi får se hur det går men premiärturen igår var i alla fall inte allt för katastrofal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela