Juhlinbäckens Asta

Jobba är fantastiskt

Publicerad 2011-04-09 17:51:17 i Blandat,

Jag har aldrig haft ett jobb med fasta arbetstider, 9-5 med lediga helger som följd. Jag Älskar det! Jag hade ingen aning om att det kunde vara så extremt avslappnande att komma hem efter jobber och känna tomhet. Nu har jag inga måsten och framförallt inte skola 24h om dygnet. Däremot har det tagit ett par dagar att vänja sig vid all den här nyvunna tiden. Idag har vi varit effektiva och just i denna stund lagar jag mat medan Johan är ute och cyklar med Delah. Cyklingspremiären blev lite väl tidigt i år för snön ligger fortfarande på marken men stackarna måste ju få ut och röra på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela