Juhlinbäckens Asta

Jag kommer nog bli arbetsnarkoman

Publicerad 2011-04-14 17:52:41 i Blandat,

Det går bra nu, men är det inte lite konstigt när praktikanten går sist för dagen? Och då inte för att hon känner att det är dags att gå hem utan helt enkelt för att hon behöver hjälp men det inte finns någon kvar som kan hjälpa...

Imorgon blir det i alla fall något nytt för då ska jag få åka sopbil och det ser jag verkligen fram emot.
Annars så händer det en del positivt på hundfronten men mer om det en annan dag. Nu måste vi nämligen skynda iväg till affären för det blir mer eller mindre släktträff här hemma på lördag med både min och Johans familj.
Ett förhållande känns lite extra seriöst när ens föräldrar käkar middag och umgås. Egentligen är det ju verkligen löjligt med tanke på vilka vi är och hur vi lever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela