Juhlinbäckens Asta

När mamma skakar på huvudet

Publicerad 2010-09-30 21:30:34 i Blandat,

Ni behöver inte tro mig när jag säger det men det är faktiskt så att Johan bara har en hund medan jag har två. Att Zelda är min hund och att Mira är Johans råder det ju inga tveksamheter kring. Det är ju faktiskt så att vi hade varsin hund när vi träffades. Det är tom så att vi har våra hundar att tacka för att vi fann varandra.

Men nu är det ju faktiskt så att Delah är min trots att det var för Johans skull vi skaffade henne. När det ska gosas är det mig hon kommer och kryper ner hos och har hon en av sina kinkiga dagar så är alltid den mat jag ger henne som är den godaste.

Igår kom jag på Johan med att försöka sno henne ifrån mig.





Och Ja mamma, jag vet vad du tycker om att ha hundar i sängen (med Zelda som undantag). Men här hemma uppskattar vi även stora mystroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela