Juhlinbäckens Asta

Det finns mer

Publicerad 2010-09-23 23:06:23 i Blandat,

Jag har aldrig tagit så mycket kort i hela mitt liv som jag har gjort den här sommaren. Det finns därför en hel del bilder som ni ännu inte har sett .



På det här kortet är valparna inte ens 1 dygn gamla. För att vara riktigt sanningsenlig så är nog Atlas (född sist) bara någon timma gammal.

Det är underbart att ha valpar och något jag inte ångrar en enda sekund. Den glädje, energi och de oförglömliga minnen som det gett uppväger hur ont i hjärtat det faktiskt gör att behöva säga "hejdå".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela