Juhlinbäckens Asta

En helg går fort

Publicerad 2010-10-17 18:27:12 i Blandat,

helgen har gått fort och den har minst sagt varit händelserik. Min mamma kom i fredags och vi åkte till luleå för att se Champions of rock (hyllning till Queen). Det var bra men jag kände mig minst sagt som yngst i publiken. Extra spännande blev det i alla fall när popcornmaskinen i entrén fick frispel och startade brandalarmet.
I går var vi i alla fall iväg till Haparanda och köpte halva IKEA.
Johan och Mira är fortfarande i skogen. Kul för Mira att hon är tjurig och synd om mig att Johan då alltid har någon att skylla på för att han aldrig kommer hem. Han har förresten skjutit en riktigt fin kalv idag. Men en älg räcker tydligen inte för Mira om det finns kvar fler i skogen...

I och med Delahs krasslighet får hon ju inte motioneras utan ska ta det lugnt. Är det någon som har ett bra tips på hur man tröttar ut en hund som klättrar på väggarna av tristess utan att cykla en mil eller två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela