Juhlinbäckens Asta

Universums tråkigaste hund börjar bli rolig

Publicerad 2010-11-10 16:24:43 i Blandat,

När man som minst anar det så slår hon till igen. Mira kommer nog aldrig upphöra att förvåna mig.



Delah är en helt annan femma. För det mesta vet jag precis vart jag har henne och hur hon kommer reagera i en situation. Hennes "habegär" är numera större än någonsin. Däremot vet hon precis vilka regler som gäller.


En svartsjuk Delah tittar på medan husse "busar" med Mira.



Precis såhär låter Delah när hon vill ha något någon av de andra hundarna har. Som regel lägger hon sig kloss med dem och lever om tills de tröttnar på henne och ger upp. Jag vet inte om jag ska kalla henne störig eller genialisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela