Juhlinbäckens Asta

Valplådan

Publicerad 2010-06-11 20:39:17 i Blandat,

Ibland (egentligen väldigt ofta) så uppskattar jag svärfar lite sådär extra. Han är bra att ha, inte bara för att han är kunnig snickare, utan även för att han är han. Men just idag är det hans snickerikunskaper som jag uppskattar sådär lite extra. För ett par dagar sedan satt Johan tillsammans med sin pappa och designade en valplåda. I dagarna ska vi alltså åka och hämta en fin, ny valplåda. Jag skulle egentligen vilja måla skapelsen men jag har kommit fram till att det inte vore en speciellt bra idé. Man kan ju räkna med att någon (eller alla) valp kommer vilja sätta tänderna i den.


Klippning av klor

I dagarna kommer även annonsen upp på internet. Vi kommer lägga ut den på både västerbottens och norrbottens älghundsklubb. Får se om vi lägger ut en på blocket också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela