Juhlinbäckens Asta

Det här med senilsnöre

Publicerad 2010-06-16 10:21:03 i Blandat,

Det märks att man börjar få allt mer funderingar i huvudet när det drar ihop sig till valpning.
Jag glömmer vad jag ska göra, jag glömmer vart jag lagt saker och är  allmänt bara virrig.
Nu är det jag som skriver en lista på allt som ska göras. Sen ska jag införskaffa massa senilsnören så jag inte har mina saker spridda över hela byn.

En som har fattat det där med snören är Johan. Han har dem till ALLT!
Han har ett till mobilen, ett till nycklarna, ett till sin gps och konstigast av allt är att han har "senilsnöre" på hunden. En pejl till hunden kan ju tyckas bara är sunt förnuft. Men har du två så tycker jag nästan att det räknas som ett senilsnöre.
Han får däremot +++ för att han är rädd om hunden.


Miras andra älg hösten 2009

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-06-16 12:46:53

Har oxå alltid två pejlare på hundarna...ifall att...=)

Postat av: johan

Publicerad 2010-06-16 13:42:40

aaa, men jag har ju faktiskt slutat med västen nu iaf :P men gps-pejl är ju en fantastisk uppfinning

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela