Juhlinbäckens Asta

Det är livat i lådan

Publicerad 2010-07-02 10:05:09 i Blandat,

Det finns en av valparna som står ut lite bland de andra. Det är den ljusaste hanen med inte så mycket teckning (än så länge, men det verkar komma) Han går iaf på egna så äventyr. Bland annat så är han den enda som lyckats med bedriften att fastna mellan listen och väggen, så nu blir det läge att ta bort den. Jag skulle nog vilja påstå att han även är den lugnaste och tryggaste valpen.


h3 i en konstig pose, h1 i förgrunden



Igår så flyttade "extramatte" in och ska bo med oss i helgen. Det känns skönt då jag jobbar en hel del i helgen och Johans bror med familj är hemma från Norge, så han vill umgås med dem.


h2 och en nyvaken "extramatte"

Sedan så tänkte jag bjuda på en liten videosnutt från lådan. Jag tror bestämt det är h3 som "flyger" fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela