Juhlinbäckens Asta

17 dagar gamla

Publicerad 2010-07-07 10:06:18 i Blandat,

Det händer faktiskt inte så mkt nu om dagarna, det enda är att valparna blir allt bättre på det som de tar för sig. Buset är mer fokuserat och stegen blir fler innan de tippar. De är även mer vakna till min och Johans fasa. Pigga och glada valpar är väl iofs roligt men inte när de har ett högljudt möte 4.00 som regel varje morgon och sedan ett kring 6.00 igen. Jag hoppas att det är övergående för förtsätter det såhär sparkar jag ut dem i köket till helgen.

Jag skulle egentligen ha lagt upp en liten film men vi har det rätt mörkt i vardagsrummet. Vi har morgonsol och det är nog varmt i huset utan den. Därför är det lite svårt att filma. Men jag ska försöka lägga upp en liten snutt när jag vågar dra upp markiserna.

Till dess får ni nöja er med bilder.









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela