Juhlinbäckens Asta

Det är otroligt tomt!!!

Publicerad 2010-08-29 19:56:51 i Ajax,

I lördags åkte Ajax ner till Sveg och sin nya familj. Det är extremt tomt och ska jag vara helt ärlig är jag väldigt ledsen. Jag visste att det skulle bli jobbigt men att det skulle bli riktigt så här jobbigt hade jag inte föreställt mig, speciellt inte med tanke på att de andra valparna var så pass lätta att släppa ifrån sig. Men det är klart, han har ju levt med oss i 2 veckor extra och vi har behandlat honom precis som vi skulle ha behandlat en valp vi själv skulle ha behållit.



Av allt vi har fått höra så verkar han trvias i sitt nya hem minst lika bra som hemma hos oss. Han sover i alla fall lika mkt så nog är han trygg alltid.


Delah och Ajax

Delah och Ajax har ju varit i stort sett sammanväxta de senaste veckorna. Nu har däremot Ajax fått sig en ny kompis i Vorstehhanen Åke.

Vi önskar all lycka till familjen Ingvarsson. Ni har fått er en riktig liten guldklimp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela