Juhlinbäckens Asta

Ajax vs. Delah

Publicerad 2010-08-16 23:19:59 i Blandat,

Ajax har två favoriter, den ena är Zeldas pipleksak som inte piper längre (jag står inte ut med pipandet och pallar inte mina öron kan jag bara föreställa mig vad det gör med en hunds) och den andra är en bit älghorn som Johan sågat av. Speciellt hornet är en favorit. Det råkar även vara Delahs favorit och Ajax är inte direkt så stor på sig att han försöker ta benet av Delah (det vore nära nog självmord) men han försöker med alla medel han har. Här ser ni några av otaliga försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela