Juhlinbäckens Asta

Ajax testar alternativa sovplatser

Publicerad 2010-08-24 22:32:25 i Blandat,

Det har varit en extremt trött kille här hemma idag. Det är lite typiskt när jag äntligen känner mig frisk efter nästan 2 veckor mer eller mindre sängliggande. Men jag skulle nog också sova flera timmar om jag busade med Delah så som hon har busat med Ajax idag. Det märks att det tar på hans krafter.

Nu tex när vi snart ska göra kväll så sov han som en stock och vi blev faktiskt tvugna att väcka honom för att han skulle äta och ut för kvällen. Det var allt annat än populärt och det första han gjorde var att demonstrativt lägga sig på gräsmattan för att sova. Efter ett tag fick vi dock liv i honom och maten gick ner den med. Nu är han och Delah igång igen så det verkar som om det blir en lugn natt. Jag hoppas att hans framtida familj har busig(a) hund/hundar som kan ta hand om honom.






Det är verkligen mörkt här ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela