Juhlinbäckens Asta

6 Augusti

Publicerad 2010-08-06 18:27:01 i Blandat,

Det har blivit så här på sista tiden. Jag laddar upp med bilder ett par dagar och sedan när jag har tid så blir det massvis med inlägg. Imorgon blir det kalas här hemma för Johan fyller 26. Om vädret tillåter så kommer valparna få vara ute i hagen, mindre stoj och stök på så sätt. Men ikväll ska de iaf få "hjälpa" mig att baka tårta. Vi får se om någon matchar min forna bakkkompis Birk (pappas hund) som alltid sa till när kakan var färdiggräddad (det är sant, jag skämtar inte).


Aska och Atlas vilar på H2


H3


H2


Aska

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johan&Elsa

Vi som skriver i den här bloggen heter Johan och Elsa. Just nu lever vi i efterdyningarna av vår första valpkull med jämthunden Juhlinbäckens Asta. Denna blogg handlar om glädjen och utmaningen med att leva med tre hundar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela